ordutanmeningochsubstans

This dusty barren land had given all it could yield.

Kategori: Allmänt

Det är oroväckande ibland att se vilket spel ens huvud spelar med en, hur små små bitar av ingenting kan skapa en sanning så stor att man kommer på sig själv sittandes med tankarna någon annanstans.
Jag tar tillbaka tidigare uttalande om att jag visste vad jag ville för det gör jag inte.
Jag vet ingenting längre, ena stunden är jag med, andra stunden inte.
jag tvivlar på allt och på alla och jag har någonstans i mitt huvud byggt upp min livsbild någon helt annanstans än här.
Ibland önskar jag att sanningen inte gjorde så förbaskat jävla ont, att sanningen inte gjorde mig så förbaskat rädd.
Att allt bara kunde vara lätt, enkelt och tråkigt, men vad vore livet då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: